How خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

مقایسه آنلاین قیمت و خدمات آژانس های گردشگری در لحظه آخر

همراه ما بمانید و با این محله و روش خرید خانه در آن آشنا شوید.

املاک ثبت شده در سامانه، به لحاظ قیمت، صحت اطلاعات، موارد حقوقی و قانونی، توسط کارشناسان و مشاوران ملک مانا، قبل از انتشار، بررسی می‌شوند. وکلا و مشاوران حقوقی ملک مانا، با تسلط بر امور ملکی و ثبتی، بر تمام مراحل خرید، فروش، اجاره و رهن، از ارائه مدارک تا عقد قرارداد، نظارت دارند.

با توجه به اینکه امکان این را خواھید داشت که در دل طبیعت و جنگل سرسبز زندگی کنید و در کنار آن با در اختیار داشتن بھترین راه ھای ارتباط با زندگی شھری، ھمه چیزھایی که در زندگی روزمره نیاز دارید، از خرید تا سینما، تئاتر و کنسرت، از شیک ترین کافه ھا تا فروشگاه ھای مواد غذایی و رستوران ھاي لوكس را در کنار خانه تان داشته باشید.

✅شما می توانید با خرید آپارتمان در این مجموعه مسکونی از شهروندی کشور ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور که به صورت کاملا قانونی به خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول شما و خانواده محترمتان ارائه میگردد بهره مند شوید.

محله ایوب سلطان یا ایوپ سلطان یکی از محلات شهر استانبول است که هر ساله تعداد زیادی از افراد به سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه جذب می‌کند.

سایت تبلیغاتی ماوی اولر هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نماییدطراحی سایت و بهینه سازی سایت: گروه طراحی بست وب امید پروین رو

ما خود را موظف می دانیم تا مناسب ترین ملک را برای مشتریانمان فراهم نموده و در این مسیر در کنار آنها باشیم.

محله‌های دیگر استانبول که در اطراف محله ایوپ سلطان قرار دارند مناطق سلطان قاشی و آرناوات کوی خرید اپارتمان در ایوب سلطان استانبول از غرب، مناطق فاتح و زیتون بورو از جنوب، بایرام پاشا و قاضی عثمان پاشا از جنوب غرب و بی‌اولو و کایتحانه از جنوب شرق هستند.

هر آنچه که در مورد اخذ تابعیت ترکیه از طریق ملک باید بدانید

عملکرد خیره کننده‌ی شاه ماهی پرسپولیس مقابل ستاره های اروپایی! + سند

یک حاشیه دیگر برای تیم ملی / واکنش تند به حاشیه‌های بازی ایران و امارات

یکی دیگر از مزایای خرید ملک در ایوب سلطان برخورداری از امکانات آموزشی در این منطقه است.

فاصله از مکان های توریستی مانند دریاچه ها، پارک های عمومی و اماکن باستانی مساجد معروف، کاخ ها، قلعه های باستانی، موزه ها و سایر مکان های تفریحی.

Report this wiki page